czwartek, 6 sierpnia 2009

36. MAŁE SZCZĘŚCIA I KWANTOWE RADOŚCI

I kolejny wedraś opuszcza moje cztery ściany; "Kwantowe Radości" Timboctou; muszę się przyznać ze długo mi przyszło się zastanawiać, jak ma ten wpis wyglądać, az tu przyszło nagłe olśnienie no i jest:










jako tła uzyłam papieru serwetkowego, wykonanego własnoręcznie i w pocie czoła :) (stój przy żelazku w takie upały); większość kwiatuszków oraz wszystkie ćwieki pochodzą z mojego ulubionego sklepu SCRAP.COM.PL


na koniec troszkę szczegółowych zdjęć, zeby sobie dokładnie pooglądać piękne papierowe kwiatuszki i moje ukochane ćwieki:













1 komentarz :

  1. ach...! już nie mogę się doczekać kiedy wróci do mnie :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...