czwartek, 13 sierpnia 2009

MAGNESIKOWY HURT I URODZINOWE CANDY

W końcu postanowiłam zrobić porzadek ze starymi płytami, które były tak porysowane, że już myślałam że nic się nie da z nimi zrobić. Ale wtedy poczułam że o moją głowę obija się kulka Pomysłowego Dobromira. Taki właśnie był początek moich magnesiko - notatników. Pierwszy wisi na mojej lodówce i jak widać jest w ciagłym użyciu:



Drugi znalazł juz swojego nabywcę, wkrótce zawiśnie na lodówce sąsiadki:



Trzeci i czwarty są bezdomne, a ponieważ dziś kończę 25 lat to z okazji okrągłej rocznicy urodzin postanowiłam zorganizować candy i znaleźć domy dla pozostałych magnesików; wystarczy, że zostawicie krótką notkę pod tym postem wraz z namiarami na wasze stronki, gdzie proszę was o umieszczenie informacji o moim konkursie




Losowania dokona moja młodsza siostra 1 września i wylosuje dwóch szczęśliwców do których polecą magnesiki i jeszcze jakaś szydełkowa niespodzianka

5 komentarzy :

  1. Bardzo chętnie przygarnę taki śliczny magnesik. Też mam niedługo urodziny, więc może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, mnóstwa przydasiów i jeszcze więcej czasu na tworzenie pięknych prac! :)

    Zaraz napiszę notkę na moim blogu: www.ziut.ayz.pl

    aventia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń z okazji urodzinek!!!
    A tak poza tym, to bardzo chętnie zaopiekuję sie tymi magnesikami :) jestem pewna, że będzie im u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naj naj naj lepszego!! piękne magnesy chętna jestem bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne magnesiki, a i niespodzianki bardzo lubię, więc postanowiłam sprawdzić czy los się do mnie uśmiechnie.

    http://katrinowescrapy.blogspot.com/2009/08/sodkie-lato.html

    PS Wszystkiego naj naj najlepsiejszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. plotka głosi, że już działa :)

    www.ooowocowo.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...