czwartek, 27 sierpnia 2009

"DEMON, PAŹ...

najwspanialszy błazen jakiego znał świat". Zawsze chciałam użyć jakiegoś fragmentu mojej ulubionej książki - "Mistrz i Małgorzata" - do stworzenia scrapa. No i się udało. Jest to kolejny scrap, który zamieszka w moim albumie z ulubionymi cytatami. Na zdjęciach jest moje kocisko, które nosi imię po demonicznym bohaterze tej właśnie książki. Zdjęcia są kiepskie, bo robione komórką, ale jak tylko mój aparat naładuje baterie, obiecuje je podmienić ;)

[zdjęcie zmienione choć nie wiem czy widać róznicę]

W skład scrap wchodzą:
- papiery z kolekcji Chocomint oraz akrylowe kropki z ILS
- kwiatuszki ze scrap.com.pl oraz od asicy.p
- moje ulubione ćwieki ze scrap.com.pl
- wycinanki od dziewcząt z Uroczyska
- oraz zdjęcia mojego kota i napisy z mojej drukarki


1 komentarz :

  1. Śliczny kotek, świetnie dopasowany cytat, piękny scrap. :D

    Też miałam kiedyś kota Behemota (a w zasadzie kotkę). ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...