wtorek, 20 października 2009

65. MIŁA NIESPODZIANKA

mnie spotkała w ten szary i ponury jesienny dzień, zaglądam na bloga do komentarzy i co widzę???? wiadomość od Jagódki, zebym zgłosiła się po odbiór wyróznienia; takiego oto właśnie:


Dziękuję ci bardzo, za wywołanie uśmiechu na mojej twarzy, zwłaszcza ze jest to moje pierwsze wyróznienie :)

A teraz kilka zasad wyróżnienia:

1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym oraz linkiem do osoby od której go otrzymałaś - tą zasadę już mi się udało wypełnić

2. przekaż go do 10 osób z prośbą o opublikowanie zasad

3. osoby które odbiorą znaczek, proszone są o pozostawienie komentarza

Zatem aby wypełnić zasadę nr. 2 - miła niespodzianka wędruję do:

1. Oliwiaen

2. Encza u której jest owocowe candy

3. Timboctou

4. Żabcia

5. muma

6. Ania z Poddasza

7. Anai

8. Eight

9. Pasiakowa

10. Yovi

5 komentarzy :

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana :* Bardzo mi miło, szczególnie, że dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję przepięknie - jest mi szalenie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje :*** Bardzo mila niespodzianka w nieudany dzien :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...