czwartek, 29 października 2009

69. POWRÓT STRUDZONEGO WĘDROWCA

Po długiej wędrówce, mój kwietny album jest już bezpieczny w domu; tak wygląda okładka:

oraz mój wpis, oczywiście lawendowy, bo to mój ukochany kwiatek, kolor i zapach :)
Almirani dołozyła do bukietu cudowny kwiat miłościmada89 dorzuciła storczyki i róze
od Vivian66 dostałam lilię
nataly tez dołożyła swoje kwiaty
od Finnuali otrzymałam cudowne kręciołkowe kwiatuszki
asica.p sprezentowała mi kolejną dawkę mojej ukochanej lawendy, której nigdy za wiele
od Timboctou dostałam dwie rosiczki, i moze uda mi się je hodować, bo zywe jakoś nie chciały u mnie rosnąć

mOpA dała mi cudowne kalie, które również uwielbiam, a w bonusie dostałam lawendową zakładkę; w końcu mam czym książkę założyć, bo paluszki niestety się nie nadają - strasznie się kruszą ;)

bukiet kończy garść storczyków, dołączonych przez ich szaloną zbieraczkę Jagodziankę

Dziewczęta, chce wam bardzo gorąco podziękować za wędrówkę albumów i tyle cudownych wpisów w moim wędrasiu; i jeszcze szczególne podziękowania dla Jagodzianki za pudełko na mój album; od jakiegoś czasu zastanwiałam się nad pudełkiem na mojego wędrowca; a tu patrzę dzisiaj, mój albumik przyleciał do mnie w cudownym pudełku, akurat jak na miarę szytym, wystraczy tylko ozdobić i gotowe. No i jeszcze pudełkowe podziękowania dla mOpY, bo pudełko, jak wnioskuje z napisó na nim, pochodzi ze słonecznej Italii.

2 komentarze :

  1. Ooo! Ale szybko dotarł :)

    Wiedziałam, że to pudełeczko ci się spodoba! Jakimś cudem przetrwało przeprowadzkową zawieruchę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wędraś :) To pewnie wielka radość kiedy album wraca do domu z tyloma cudnymi wpisami. Mój pierwszy jest teraz w podróży :)

    Zapraszam do mnie po wyróżnienia: http://www.ziut.ayz.pl/2009/10/wyroznienia/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...