środa, 4 listopada 2009

70. NIESPODZIANKOWY TYDZIEŃ

Same miłe niespodzianki mnie spotkały w tym tygodniu; w poniedziałek dowiedziałam się ze jestem szczęśliwą wylosowaną w cany - loterii u Katriny; moja radość nie znała granic, pierwszy raz w życiu wygrałam i to jeszcze same cudowności.
Brak internetu w domu i rozjazdy szkoleniowe dawkują mi niespodziankowe radości i może to i dobrze bo nie wiem co by było, jakby wszystkie te niespodzianki spłynęły na mnie w jednym czasie ;) dzisiaj zobaczyłam, że aventia obdarowała mnie az dwoma wyróznieniami:

Normalnie szczyt szczęścia, którym przy tej okazji chcę się podzielić ze wszystkimi dziewczynami, które podglądam i od których czerpię tyle inspiracji; częstujcie się ile dusza zapragnie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...