czwartek, 5 listopada 2009

71. :PAMIĄTKI MOJEGO DZIECIŃSTWA" W DALSZEJ DRODZE

Wygrałam walkę ze złośliwością przedmiotów martwych i udało mi się ukończyć wpis w wędrasiu Izabelli; temat albumu to "Pamiątki mojego dzieciństwa"; nie miałam problemu z wyborem, ponieważ najpiękniejszymi pamiątkami dla mnie są książki, które najpierw tata czytał mi na dobranoc a potem gdy opanowałam trudną sztukę składania pojedynczych liter w wyrazy, już sama po nie sięgałam; oczywiście jest znacznie więcej książek w moim życiu, ale te dwie szczególnie utkwiły mi w pamięci;

"Sceny z życia smoków" Beaty Krupskiej - cudowna książka o smokach i nie tylko, strasznie chciałabym ją polecić wam wszystkim, jednakże zdobycie jej graniczy z cudem; moja wygląda jak wygląda, można powiedzieć że bardzo vintage ;) jeżeli uda się wam gdzieś zdobyć, to gorąco zachęcam do kupna, bo książka ta jest fantastyczna nie tylko dla dziecidruga to "Przygody Nieumiałka i jego przyjaciół" Mikołaja Nosowa - moja własna zaginęła mi bezpowrotnie lata świetlne temu, w ferworze przeprowadzek z miejsca na miejsce; schodziłam chyba wszystkie antykwariaty w Krakowie i niestety nie udało mi się jej odkupić, dopiero z pomocą przyszło Allegro; kiedy tylko ją zobaczyłam i to w identycznym wydaniu, jakie mi zaginęło, musiałam ją mieć; no i mam ;)
a teraz coś z innej bajeczki, bo troszkę szczegółów wpisu:
białe i brązowe kwiatki oraz ćwieki od Endiego, kwiatki materiałowe i zawijaski zabrązowiłam tuszem brązowym Latarnii Morskiej
a tutaj zliżenia na okładki książek oraz ich fragmenty; nie mogłam sobie odmówić i po prostu musiałam zamieścić cytaty:
a tło wpisu, to serwetka, ta sama która zdobi przepiśnik dla babci

1 komentarz :

  1. Świetny pomysł z cytatami w otwieranych książeczkach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...