poniedziałek, 9 listopada 2009

75. NA PRZEKÓR SZAROŚCI ZA OKNEM

bombarduję od rana kolorem; na początek album wędrowny dla młodszej siostry, który bedzie wędrował po III klasie; po długim macaniu, oglądaniu od poczatku do końca i od końca do początku, moja młodsza siostra stwierdziła, że ona też chce i muszę koniecznie zrobić jej własny; tak właśnie powstał album o ulubionych zwierzątkach; od razu wiedziałam że tutaj będzie pasował papier "sunshine lollipops - wee bundle" sassafras oraz ćwiek "Ptaszek" komplet zakupiony jakiś czas temu w scrap.com.plplus wstążki zakupione w pasmanterii; a i jeszcze stempelek Primy


i jeszcze robiona wczoraj wieczorem na szybko, sklerozówka dla mojej przyjaciółki wiebicielki arbuzów; a wiecie co to za papier, na pewno wiecie a jak nie to wam powiem - to jest owocówkowy papier z kolekcji ILS, który dostała jako gratis do zamówienia; nawet nie wiecie jak się cieszyłam , gdy zobaczyłam go w pudełku, miałam właśnie domówić ten papier a tutaj proszę, sam do mnie trafił :)

zdjęcia takie sobie, bo robione wieczorem, ale nawet gdyby robione były w dzień, to nie wiew czy byłyby lepsze, słońca ostatnio u mnie jak na lekarstwo

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...