piątek, 13 listopada 2009

76. KARTEK ŚWIĄTECZNYCH RZUT #2

Kolejna porcja kartek na kiermasz swiateczny gotowa; tym razem kartki robiłam wg. 3 mapek

MAPKA #1 (pagemaps)


i moje kartki:


* papiery - nie mam bladego pojęcia ;) chyba muszę zacząć zapisywać nazwy papierów. które posiadam
*wstążeczki - pasmanteria osiedlowa
* napis "Wesołych Świat" - stempelek z POLPOMP - u

MAPKA # 2 (just christmas & birthdays)


i moja kartka:


* papier jak wyżej
*stempelki z gazety zakupionej w empiku
* ćwieki od Endiego
* złote kropeczki od asicy.p

MAPKA # 3 (just christmas & birthdays)


i moje karteczki:



do wykonania tych kartek użyłam dodatkowo ozdób z lidlowego zestawu świątecznego; i jeszcze jedna karteczka, wykonana ze ścinków, które zostały po kartkach z rzutu #1


a na koniec...wszystkie razem


1 komentarz :

  1. great cards! thanks for joining us at jcbc!

    xo janina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...