czwartek, 17 grudnia 2009

WPIS DO WĘDRASIA CHOCO I NIE TYLKO...

Kolejny wędraś z XVIII edycji poleciał dziś w świat; tematem przewodnim albumu były "Złote Myśli" a prawdziwym wyzwaniem był cytat do oscrapowania, ponieważ był on podany przez poprzedniczkę. Dla mnie cytat wybierała Izabella i zrobiła mi ogromną przyjemność, za co jej bardzo dziękuję. Wybrała dla mnie cytat J.R.R. Tolkiena, którego prozę uwielbiam. A oto moja interpretacja


i jeszcze lista użytych materiałów:
* papier serwetkowy - strasznie spodobały mi się te serwetki i na pewno będę je wykorzystywać jeszcze nie raz
* kwiatki, złoty ćwiek oraz tag, który wystaje zza cytatu pochodzą od Izabelli, bo to była jedna z wytycznych podanych przez właścicielkę albumu, każda z nas oprócz cytatu przekazuje "coś od siebie"
*zawijaski pochodza od dziewczyn z Uroczyska
*pozostałe ćwieki od Endiego
* atłasowa tasiemka i koronka z pasmanterii



A teraz muszę się usprawiedliwić, dlaczego ostatnio tak mało prac scrapowych robię. Każdy wolny wieczór wykorzystuję na szydełkowanie. Razem z moją mamą dziergamy takie oto witrażyki zimowo - świąteczne

a jako bonus, moja kotka, która dziś rano odkryła nowe kwiatki i od razu "zamieszkała" obok nich:

2 komentarze :

  1. Życzę Bożego pokoju na okres Świąt i w Nowym Roku 2010

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te Twoje prace szydełkowe!
    wpis również bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...