środa, 20 stycznia 2010

Book Of Me - kolejne karty

Nadrabiam zaległości w BOM, dziewczyny są dalej, ale moze je dogonię. Dzisiaj trzy kolejne karty.

smaki mojego dzieciństwa:


papier, którego użyłam jako bazę wygrałam w candy u Katriny, jest to co prawda papier halloweenowy, ale mi jakoś tak pasował do tego wpisu; ćwieki od Endiego, a ananaski wycięłam z papieru ILS z serii owocówki

moje trzy życzenia:


i znowu papier wygrany u Katriny, papier na Dzień św. Patryka, ale właśnie koniczynki i irlandzkie elfy kojarzą mi się ze spełnianiem życzeń ;) a moje 3 życzenia ukryłam w kopertce

i ostatnia - miejsce do którego lubię wracać: tym miejscem jest magiczny Kraków, pobyt w tym mieście napełnia mnie pozytywną energią; można powiedzieć, że mnie "natycha" ;)



bazą jest brązowy karton i papier z kolekcji sassafras, zygzaki robione tuszem Latarnia Morska no i ćwieki, a to wszystko (oprócz kartonu) od Endiego

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...