wtorek, 9 lutego 2010

MIŁA NIESPODZIANKA

mnie dziś spotkała, mój blog został wyróżniony przez joanx;






tyle nagród za jednym zamachem, spowodowało uśmiech na mojej twarzy, dlatego też chcę spowodować uśmiech u innych i przekazuję wyróżnienia dalej; a powędrują one do:
4. Arine
7. Brises
8. Karoli
i jeszcze zasady, podkradnięte z bloga joanx; mam nadzieję, że się nie obrazi
1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).

4 komentarze :

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi niezmiernie miło, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo... ale fajne wyróżnienia :D Bardzo Ci dziękuję, za pamięć, za wszystko! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...