poniedziałek, 8 marca 2010

ZOSTAŁAM WYRÓŻNIONA

przez Katrinę tym cudownym wyróżnieniem;

a teraz ZASADY przekazywania wyróżnienia (skopiowane od Katriny)
1. podziękować osobie, która je przekazała
2. podlinkować ją na swoim blogu
3. podarować 10 osobom
4. wyróznione osoby podlinkować
5. poinformować je, zamieszczając informację w komentarzach

Nagrodę przekazuję dalej do:
1. Artystycznego Bloga sklepu HopmArt
2. Jaszmurki
3. Asicy.p
4. Timboctou
5. Mumy
6. Jagodzianki
7. Eweliny
8. Milqin
9. Zielonookiej
10. joanx

7 komentarzy :

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Koffana jesteś, dziękuje- a w nagrodę za to, że mnie wyróżniłaś, zrobię Ci zawieszkę- wyślij mi swój adres na @@@. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. O losie!!! dziękuję..Jestem bardzo zaskoczona i aż nie bardzo wiedziałam na czym owe wyróżnienie polega. Ale zasady są przedstawione w sposób bardzo oczywisty. Nie sądziłam, że tak szybko uda się naszemu blogowi stanąć w szeregu wyróżnionych. Dziękuję serdecznie!!!
    iwona/hopmArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Merci very much :) :**

    przyda mi się kapka mobilizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...