poniedziałek, 5 kwietnia 2010

BAŚNIE I LEGENDY

Lany Poniedziałek u nas był na prawdę lany, z tą małą różnicą że lało z nieba a nie z wiadra. Wykorzystałam pogodę i zrobiłam wpis do albumu joanx. Wpis miał być baśniowy lub legendowy, ale skoro właścicielka lubi duchy i czarownice, jak zaznaczyła w liście przewodnim, bohaterką mojego wpisu jest Południca - jeden z demonów słowiańskich. Mam nadzieję, że spodoba się właścicielce albumu.




Jako bazy użyłam kartonu pociapanego kawą parzoną i rozpuszczalną, pochodzenia papierów niestety nie znam, a szkoda bo bardzo mi się podobają i chciałabym znać ich nazwę. Dorzuciłam jeszcze szydełkowe kwiatuszki, kropelki akrylowe z ILS, oraz garść ćwieków od Endiego. Rycina przedstawiająca południcę pochodzi z książki "ENCIKLOPEDIJA RUSSKICH SUJEWIERIJ" wydanej w Moskwie przez wydawnictwo EKSMO w 2000r.

2 komentarze :

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...