czwartek, 22 kwietnia 2010

NAJPIĘKNIEJSZE CHWILE

Taki własnie tytuł ma wędraś offcy. Należało oscrapować najpiękniejszą chwilę w swoim życiu. Muszę przyznać, że miałam twardy orzech do zgryzienia, bo ślubu jeszcze nie brałam, dzieci nie posiadam a jedynym moim oczkiem w głowie są moje zwierzaki. I właśnie najcudowniejszy był powrót mojego kota do domu :) Może to trochę banalne i może się wydawać trochę dziecinne, ale ja się wtedy bardzo cieszyłam, właśnie jak małe dziecko :)



A na koniec jeszcze troszkę materiałoznawstwa:
- papier - DCWV Petite Purple Glitter oraz Purple Glitter
- serwetka
- stempelek digi z tej stronki
- kwiatuszki szydełkowe
- kwiatuszki papierowe oraz ćwieki od Endiego

1 komentarz :

  1. i fajną sobie chwilę wybrałaś :)
    a kociak słodki :) czarny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...