sobota, 1 maja 2010

ŚWIĘTUJEMY

Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu.




I właśnie z tej okazji ILS organizuje rewelacyjne candy, naprawdę warto zajrzeć.

Ale to jeszcze nie wszystko. Dziś pewna cudowna osóbka obchodzi swoje urodziny. Znam ją tylko wirtualnie ale wydaje mi się, że nadajemy na tych samych falach. Mam też nadzieję, że kiedyś poznam ją osobiście. Mówię oczywiście o niesamowitej Timboctou. Tim wszystkiego naj z okazji twojego święta.

Pozwoliłam sobie wysłać dzisiejszej solenizantce drobny prezencik urodzinowy. Tak wygladał zapakowany.


A taki komplecik znajdował się w środku.

W skład kompletu wchodził notes z moją ulubioną grafiką anioła. Nie mam bladego pojęcia, kto jest twórcą tego cuda, ale strasznie bym się chciała dowiedzieć, bo anioł ten towarzyszy mi od czasów licealnych. Notes ma czerwone kartki, a wszystko jest utrzymane w trzech ulubionych kolorach obdarowanej: czerni, czerwieni i bieli.

Do kompletu była jeszcze zakładka, z tym samym aniołem; przód:

i tył:

no i oczywiście karteczka, zainspirowana karteczką, którą dostałam od Eweliny
a wszystkie ćwieki pochodzą oczywiście ze scrap.com.peelu

1 komentarz :

  1. Sam!! bardzo, bardzo Ci dziękuję, ta faktura okładki i zakładki jest niesamowita! nie można się od niej oderwać :) grafika piękna, całość dosłownie zaparła mi dech, gdy wyjęłam z koperty, zrobiłaś mi niesamowity prezent :* zakładka wylądowała już w mojej ulubionej sadze o wampirach - Nekroskopie, a notes będzie idealny na spisywanie moich porytych snów :) jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...