środa, 5 maja 2010

PODAJ DALEJ

Nareszcie udało mi się załapać na tą cudowną zabawę. A załapałam się u Pat ze Srebrnego Gaju i podaję dalej.

Kilka zasad, aby się załapać:

1. Należy posiadać własnego bloga
2. Pierwsze 3 osoby, które zamieszczą komentarz pod tym postem dostaną ode mnie ręcznie zrobiony prezencik, który wyślę w ciągu 365 dni od zgłoszenia
3. Ponadto należy zorganizować taką samą zabawę u siebie na blogu, dając szansę kolejnym 3 osobom
4. Każdy może uczestniczyć 3 razy w tej zabawie

i jeszcze taki dopisek ode mnie, mile widziany w komentarzach

5. Podajcie swój ulubiony kolor, w którym ma być wykonany prezencik ( to takie dodatkowe wyzwanie dla mnie ;) )

6 komentarzy :

  1. jestem pierwsza ;)
    ARTYSTYCZNYPOKOIK.BLOGSPOT. COM

    OdpowiedzUsuń
  2. O to i ja się zgłaszam :D
    Kolor - żółty albo brązowy.
    Mój mail - izoldka@poczta.fm
    Pozdrawiam gorąco :)
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to teraz próbuję jeszcze raz napisać komentarz :) zgłaszam się do zabawy, a kolor jaki wybieram to fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  5. no to mamy komplet, poproszę adresy do wysyłki na maila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...