wtorek, 11 maja 2010

MAGICZNY WROCŁAW

Spędziłam 5 cudownych dni w tym magicznym miejscu, a dzisiaj rano powrót do brutalnej rzeczywistości. Zakochałam się w tym mieście od pierwszego wejrzenia, a już myślałam że nie ma piękniejszego miasta niż Kraków. Owszem jest. I jest to Wrocław. No ale jak można nie zakochać w tak cudnych zakątkach.








5 dni zwiedzania i spotkań z cudownymi ludźmi. Oczywiście urządziłam sobie polowanie na krasnale, nie upolowałam wszystkich, więc będę miała kolejny powód do odwiedzenia Wrocławia. Już się cieszę ogromnie. Zdjęcia moich "ofiar" na razie utajniam, bo mam zamiar poświęcić im album :)

3 komentarze :

  1. Cieszę się, że Wrocław Ci się spodobał. :D

    Tylko czemu nie dałaś znać, że przyjeżdżasz? :> Następnym razem musimy się spotkać. ;)

    Czekam niecierpliwie na album z krasnalami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katrinko, strasznie chciałam się z wami wszystkimi spotkać, ale miałam tak napięty plan, ze udało mi się tylko spotkać z Milqin. Ale ponieważ Wrocław szalenie mi się spodobał, no i nie wszystkie krasnale upolowałam, więc zastanawiam się jak wygospodarować troszkę czasu i wpaść w czerwcu. jeżeli mi się uda to na pewno cię odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mi się też Wrocław spodobał pomimo , że byłam tam tylko 2,5 godziny ;)
    No i też zamierzam wrócić upolować więcej Krasnalków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...