piątek, 14 maja 2010

GRA

I ja dałam się wciągnąć w zabawę, która opanowała flickr-a. Zaproponowała ją 2:16.


1. Agnieszka, 2. gazpacho, 3. Staszów, 4. Meadow of Life, 5. anthony hopkins, 6. A Mojito at the Villaggio Bar in Las Vegas, 7. "Dracula's Castle", 8. Ice CreaM, 9. Gotta love the NYC Police Force, 10. remember to thank all the books you haven't read over the past three years, 11. Dancing Medusae - Carmel, California, 12. Lada Samara AKA VAZ 2108

Zapomniałam dodać pytania i moje odpowiedzi. Już nadrabiam ;)

1. What is your first name? (Agnieszka)
2. What is your favorite food? (zupa pomidorowa)
3. What high school did you go to? (Staszów)
4. What is your favorite colour? (violet)
5. Who is your celebrity crush? (Anthony Hopkins)
6. Favorite drink? (mojito)
7. Dream vacation? (Dracula's castle)
8. Favorite dessert? (ice - cream)
9. What you want to be when you grow up? (a policewoman)
10.What do you love most in life ?(books)
11. One word to describe you (crazy)
12. Your flickr name (samara84)

1 komentarz :

  1. Fajny zestaw powstał. :)

    A ja dałam się wciągnąć w tworzenie mozaik... wspaniała zabawa. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...