sobota, 12 czerwca 2010

KOLEJNY WĘDRAŚ RUSZA W DROGĘ

Tym razem dziewczyny pokażą mi swoje pracownie i kąciki w których zamykają się przed otaczającym światem, puszczają wodze fantazji i scrapują. A oto mój wędraś.
przód:

strona z kopertką na list i listą obecności:
mój wpis:
strony końcowe z miejscem na tagi i znaczki pocztowe:
oraz dupka:
a na koniec zdjęcie poglądowe; tak wygląda mój kącik po zrobieniu wyżej pokazanego albumu; ech czy kiedykolwiek uda mi się zapanować nad tym nieładem :(
a na koniec odrobina materiałoznawstwa:
papier - "Amy Butler Belle" K&Company kupiony w Craft4you oraz Meadow Sorbet z ILS
ćwieki od Endiego
kwiatki - Prima zakupione na forum, szydełkowe mojego tworu oraz turkusowe hortensje też ze scrap.com.pl

4 komentarze :

  1. aaah, ten twórczy nieład :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wiekszy bałagan i jakoś nie mam wyrzutów sumienia. Lubie ten mój artystyczny nieład. A kącik masz super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik zapowaiada się świetnie, śliczne dobrałaś papiery i dodatki,:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny ten album! Też muszę kiedyś wziąć udział w albumowej wymiance :)
    Nieład świadczy o twórczej energii ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...