poniedziałek, 19 lipca 2010

SEGREGATOR LEGALNEJ BLONDYNKI

powstał na wyzwanie ALTEREDART#11 na portalu Polki Scrapują; tym razem należało przerobić starą koszulę lub kurtkę; mój wybór padł na starą kurtkę z materiału skóropodobnego; ćwiek w środku kwiatka pochodzi ze scrap.com.pl

pierwszy raz wykonywałam embossing na gorąco na innym materiale niż papier oraz innym narzędziem; tak tak, nareszcie mam upragnioną i długo wyczekiwaną nagrzewnicę, która hula jak tornado; zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :) no i ona też jest różowa

5 komentarzy :

  1. super segregator! piękna przeróbka^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny segregator. A ta nagrzewnica wygląda co najmniej dwuznacznie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nagrzewnica super sprawa.Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ubrana kurtka :D natchnęłaś mnie i pocięłam skórzane kozaczki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...