piątek, 23 lipca 2010

WYMIANKA WAKACYJNA

moja druga. Tym razem organizatorką była ObsesjaKasiulka, a ja niespodziankę przygotowywałam właśnie dla organizatorki. Dostałam informację, że przesyłka doleciała, więc mogę ujawnić jej zawartość. W paczuszce miało się znaleźć:

1. coś własnoręcznie wykonanego, związanego z wakacjami - ja wykonałam notes na zapiski wakacyjne z papierów ILS Meadow Sorbet, bo to moja ulubiona kolekcja i kojarzy mi się z latem i wakacjami
2. kartka ze swojej miejscowości - kartka jest ale włożona do notesu, dlatego zabrakło jej na zdjęciu
3. coś słodkiego
4. przydasie

przydasie i słodkości zamknęłam w niebieskiej kosmetyczce, coby się w transporcie nie pogniotły, bo jak wiadomo Poczta Polska potrafi wyczyniać cuda z naszymi przesyłkami

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...