sobota, 24 lipca 2010

RÓŻOWE OKULARY I PTASZORKOWE ATC

"Polki scrapują" po raz kolejny. Jako pierwsza kartka o nietypowym kształcie, zrobiłam sobie kartkę w kształcie okularów, różowych oczywiście. Zawiśnie ona nad moim biurkiem, aby przypominać mi, żebym zawsze oglądała świat przez różowe okulary.

Do wykonania kartki użyłam papieru K&Company "Amy Butler Belle" zakupionego w Craft4You. I dołożyłam jeszcze cztery różowe kropelki akrylowe, kupione dawno, dawno temu w ILS

Na drugiej pozycji ptaszorkowe ATC. Kiedy tylko zobaczyłam temat ATC, od razu wiedziałam jak będzie wyglądało, i jakie ptaszki na nim zamieszkają. ATC-iak wykonany z papierów "Meadow Sorbet" oczywiście z ILS, stempelek z zakochanymi ptaszorkami również pochodzi z tego sklepu. Dodatkowo zembossowałam go czarnym tuszem "Latarnii Morskiej" z scrap.com.pl i czarnym pudrem.

2 komentarze :

  1. okulary są rewelacyjne - fajny pomysł
    Zapraszam na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na karteczke.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...