poniedziałek, 2 sierpnia 2010

ALBUM NA ROK 2011

Kolejny album wędrujący z XXV edycji. Tym razem jest to albumik Tores. Ciężko mi się było zdecydować, który miesiąc wybrać, ale z pomocą przyszła mi moja ostatnia kartka, i tak właśnie mój wybór padł na lipiec, bo moje ukochane papiery Meadow Sorbet kojarzą mi się z latem i wakacjami.

Na jednej karcie umieściłam właśnie kartkę, która może posłużyć za skrytkę dla zdjęcia, lub miejsce na opis:
Na drugiej stronie wkleiłam ramkę na zdjęcie 10 x 15:
A tak prezentuje się całość:
I jeszcze materiały:

- papier Meadow Sorbet z I Lowe Scrap
- turkusowe hortensje, żółte ćwieki, brązowy tusz "Latarnia Morska" i puder do embossingu Distress "Tattered Rose" od Endiego
- i jeszcze stempelek Inkadinkado zakupiony na forum

3 komentarze :

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...