wtorek, 10 sierpnia 2010

KOMPLET ŚLUBNY

Taki oto prezent przygotowałam dla mojej przyjaciółki z okazji jej ślubu. Tak komplet wyglądał zapakowany:

A w środku znajdował się album na zdjęcia i Księga Gości:
Jako pierwszy pokazuję album. Powstał on na bazie w rozmiarze 20x20 zakupionej w Scrapińcu. Ze Scrapińca pochodzą również serduszka ażurowe. Cały album wykonany jest z papieru Chocolatcaffe z ILS. Tabliczka na okładce przyczepiona jest moimi ukochanymi ćwiekami od Endiego
motylki na tych stronach są wykonane w 100 % z produktów pochodzących ze scrap.com.pl: stempelek monarch mały embossowany ciemnobrązowym tuszem "Latarnia Morska" oraz pudrem Distress "Vintage Photo"

serduszka ze Scrapińca embossowane są tak samo i przy użyciu tych samych materiałów co motylki


Na ostatniej stronie umieściłam 2 kopertki na płytki ze zdjęciami i z filmem; gdyby nie Huma i wygrana w jej candy pewnie by ich nie było

Okładki Księgi Gości również pochodzą ze Scrapińca, a papier z wygranego jakiś czas temu candy u Lorki
na pierwszej stronie umieściłam zasady zachowania się na weselu, wyszperane gdzieś w necie; młodym ten element podobał się najbardziej :)
Wszystkie strony wyglądają tak samo, więc pokazuję tylko dwie; przy robieniu Księgi nabawiłam się syndromu Reksia :)


I to już wszystko, dziękuję wszystkim którzy wytrwali do końca :)

5 komentarzy :

  1. piękny prezent^^ bardzo ladna całość, bardzo "ślubna" i elegancka, super^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent dostanie Twoja przyjaciółka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny prezent :) Para młoda na pewno była zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny upominek!!!

    Agnieszko czy przesyłeczka z wymianki wakacyjnej do ciebie dotarła??? Bo osóbka która ją dla ciebie zrobiła trochę się martwi.
    Proszę daj znać na maila lub na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...