środa, 25 sierpnia 2010

STARE MEBELKI W NOWEJ SZACIE

Ponieważ wreszcie przeprowadziłam się na poddasze, do swojego nowego pokoju i znalazłam miejsce dla odnowionych mebli, mogę je w końcu pokazać.

MEBEL nr. 1 - KOMODA:

Komoda w pierwotnej wersji była czarna. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia, więc musicie uwierzyć mi na słowo ;). Troszeczkę szlifowania, tona kurzu oraz pyłu i udało mi się zedrzeć starą farbę. Pomalowałam ją farbą Dulux - "Pola Lawendy" dodałam lawendę wyciętą z serwetek, polakierowałam i...stara komoda prezentuje się teraz tak:

MEBEL nr. 2 - TOALETKA:

Toaletka należała kiedyś do mojej babci. Rok produkcji - 1959. Musiała swoje odstać w piwnicy, bo w małym pokoju blokowym brakowało dla niej miejsca. Potem postała troszkę w garażu. Aż w końcu trafiła w moje ręce. Przed zmianą wyglądała tak:

Pomalowałam ją tą samą farbą co komodę i nakleiłam tą samą serwetkową lawendę, polakierowałam i toaletka wylądowała w moim kąciku sypialnianym. Brakuje jeszcze lustra, ponieważ starego musiałam się pozbyć. W każdym bądź razie, toaletka teraz wygląda tak:

MEBEL nr. 3 - PARAWAN:

Parawan wygrzebałam od sąsiada z garażu. Miał on skończyć jako fragment ogniska, ale udało mi się uratować. Podobno też jest zabytkowy ale niestety nie udało mi się poznać roku produkcji. Zabytek, nie zabytek ale był w opłakanym stanie:

Parawan umyłam, pozbyłam się starego materiału, pomalowałam na ten sam kolor co komodę i toaletkę i dodałam nowy materiał w kolorze śliwkowego fioletu, który idealnie pasuje do zasłon :). Za parawanem już niebawem powstanie mój nowy scrap - kącik. Tata obiecał mi duży blat i nowe półki. Już nie mogę się doczekać.

5 komentarzy :

  1. świetne przeróbki! sliczne mebelki^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wOW! Świetną pracę wykonałaś! Mebelki nie do poznania :)) Musiałaś nieźle się napracować, ale warto było :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, mebelki mają swoje drugie życie, pięknie je odnowiłaś, podziwiam ogrom pracy jakie w nie włożyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie odnowiłaś meble! parawan jest moim numerem jeden, też mi się taki marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super Ci ta renowacja wyszła !!!
    Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...