środa, 8 września 2010

TROCHĘ ZALEGŁOŚCI

mam do nadrobienia, oczywiście tych scrapowych, bo z innymi jakoś sobie poradziłam. Jako pierwszy kalendarz szkolny dla mojej siostry, która w tym roku zaczęła 4 klasę, a że jest strasznie roztrzepana i nigdy nic nie pamięta, zrobiłam kalendarz żeby mogła sobie zapisywać wszystkie ważne terminy typu klasówki, wywiadówki itp. Wiedziałam że żadna inna kolorystyka poza różowym nie wchodzi w grę, dlatego bazą stał się różowy karton, ale żeby troszkę te różowości przełamać dodałam mój ukochany papier z kolekcji ILS czyli Meadow Sorbet. Literki pochodzą ze Scrap Pasji. Poza wstążeczkami na kółkach, kalendarz jest ubogi w dodatki, bo tylko to zapewni mu przetrwanie w tornistrze :)

No i jeszcze ostatnie wpisy w albumach wędrujących z XX edycji; jako pierwszy kuchenny wpis do albumu berberis:

oraz do albumu milqin:

1 komentarz :

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...