piątek, 10 września 2010

WĘDRUJĄCE WPISY x 3


Czekoladowy album w-julki a wraz z nim wielki powrót Romancy oraz debiut kwiatków od Endiego

Kabaretowy album Asi.P. Muszę się przyznać, że gdy tylko wyciągnęłam go z koperty już mi się spodobał i wywołał uśmiech na mojej twarzy. Jednak punkt kulminacyjny osiągnęłam, gdy wśród tekstów do wyboru znalazłam właśnie ten jeden jedyny, mój ulubiony czyli piosenkę o Królowej Śniegu w wykonaniu Kwartetu Bardzo Męskiego.
I na koniec album annymarii323 z tekstami piosenek Jacka Kaczmarskiego. W tym przypadku wybór tekstu był trudny, ale przypomniałam sobie o mojej ukochanej grafice i wpis praktycznie sam się zrobił. Bałam się troszkę, że będzie za bardzo mroczny, ale już wiem że właścicielce albumu się podoba.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...