piątek, 24 września 2010

WPIS DO...

pamiętnika tym razem. Tak właśnie do pamiętnika. Myślałam, że w dobie komputerów, komórek i SMS-ów nikt do pamiętników się już nie wpisuje. Moje zaskoczenie było ogromne, gdy Wiki - najlepsza przyjaciółka mojej siostry - wręczyła mi swój pamiętnik i usłyszałam dobrze znane słowa, jeszcze z czasów edukacji wczesnoszkolnej, "Wpiszesz mi się". Jednak duch w narodzie nie ginie. Wspomnienia powróciły i tak właśnie powstał ten wpis. Oczywiście w niebieskich kolorach, bo to ulubiony kolor właścicielki pamiętnika. Przy okazji swój wpis zgłaszam na wyzwanie Lemonade

3 komentarze :

  1. Sama z chęcią założyłabym pamiętnik i zbierała piękne wpisy :) Ślicznie się wpisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, pamiętniki to już chyba rzadkość :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...