czwartek, 30 września 2010

NOWE WPISY

do wędrujących albumów z XXIII edycji. Jako pierwszy wpis do albumu qrcza-ka, o pierwszym roczku jej córeczki. Do wpisu wykorzystałam papiery z kolekcji ILS At noon, cudowne kwiatki "Latarnia Morska" od Endiego oczywiście oraz ćwieki ze Scrap Pasji.
Drugi wpis do albumu mikadko o ciekawych miejscach. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i znów na tapetę poszły moje ukochane ruiny pałacu Krzyżtopór. Chciałam aby tło nawiązywało troszkę do wyglądu ruin dlatego zdecydowałam się na zwykłą tekturę, którą pociągnęłam tuszem Distress - Tattered Rose kupionym również u Endiego. Dołożyłam jeszcze troszkę papierów ILS z serii Chocoloatcaffee, kwiatków oraz ćwieków. I wpis wyglada tak:

1 komentarz :

  1. Śliczne wpisy, zdjęcie dzieciątka powalająco słodkie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...