wtorek, 2 listopada 2010

LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE

II SCRAP FEST już za nami, a ja jak zwykle z opóźnieniem relację zamieszczam :) Było cudownie, naładowałam akumulatory i mimo że już jakiś czas upłynął jeszcze się nie wyczerpały. Miałam okazję poznać i porozmawiać z cudownie zakręconymi babeczkami, które znałam tylko wirtualnie a co najfajniejsze jeszcze pobrałam u nich nauki. Nulce, Jaszmurce i Annie - Marii dziękuję z całego serca za rewelacyjne warsztaty i możliwość zmacania waszych prac, które do tej pory mogłam podziwiać tylko na waszych blogach. Na żywo jesteście jeszcze bardziej niesamowite.

Udało mi się jeszcze zamienić kilka słów z Asicą.P, Humą, ArteBanale, Kociną, Mrude, Carrot, Nowalinką, Mirę. Izabelli dziękuję bardzo za dostarczenie mojego wigilijnego wędrasia, który prawie rok wędrował po Polsce. Poznałam też naszą wspaniałą Gizmo, dzięki której mam te wszystkie rewelacyjne bazy albumowe i inne tekturowe cudowności, których nie chciałoby mi się wycinać samodzielnie.

Dziękuję wam babeczki za mile spędzoną sobotę. Zdjęć mało, ale obiecałam sobie że za rok obowiązkowo zawitam na III SCRAP FEST i zrobię znacznie więcej zdjęć :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...