piątek, 5 listopada 2010

JESTEM JAKA JESTEM

czyli mój pierwszy art - journal. Od dawna chciałam mieć takiego swojego "śmieciucha", ale zawsze coś mi przeszkadzało. Aż wreszcie za sprawą Scrapujących Polek i rewelacyjnych warsztatów na Scrap Feście, udało mi się go stworzyć. Na razie powstała tylko okładka, a środek czeka na kolejne wyzwania :)



Do zrobienia okładki wykorzystałam zwykłą tekturę, którą pociapałam fioletowym atramentem, resztki papieru Wintaż zakupionego oczywiście w ILS oraz dodatki które dostałam podczas warsztatów: guziki, kartka, na której jest napisany fragment tekstu mojej ulubionej piosenki zespołu Łzy, klateczka, serwetka oraz sznurek.

1 komentarz :

  1. widzę, że się zmobilizowałaś, a ja jakoś nie mam jeszcze weny, chociaz też mi sie pomysł podoba :) na szczęście nie ma ram czasowych, hehe :)) na pewno cały Twój albumik bedzie fajniutki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...