środa, 10 listopada 2010

ZIELNIK

Jakieś 2 tygodnie temu dostałam zadanie domowe do wykonania. Moja siostra miała wykonać na lekcję przyrody zielnik zawierający liście. Długo zastanawiałam się jak go wykonać. Przy sobotnim sprzątaniu wpadła mi w rękę tektura z pościeli i własnie z niej wycięłam bazę, którą okleiłam papierem Wintaż z ILS. Papier na brzegach postarzyłam pilnikiem do paznokci i pociągnęłam ciemnobrązowym tuszem "Latarnia Morska" który kupiłam oczywiście w scrap.com.pl i nakleiłam liście, dla których brakło miejsca w zielniku. Mojemu zielnikowi daleko do tych cudownych stworzonych przez Marszę, ale zarówno siostra jak i pani od przyrody były zachwycone. Mała dostała z zielnika 6, więc chyba taki ostatni nie jest :)

1 komentarz :

  1. bardzo fajny zielnik^^ nie dziwie sie ze 6 dostała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...