wtorek, 7 grudnia 2010

MIKOŁAJKOWA WYMIANA

Dostałam informację, że moje mikołajkowe prezenty dotarły do obdarowanych więc mogę się pochwalić co zmajstrowałam. W tym roku obdarowywałam Yoasię i jej córkę Basię oraz Funię.

Dla Yoasi zrobiłam taką oto kartkę oraz kalendarz na 2011 rok:



Basia dostała notes na zapiski oraz kartkę, a wszystko w jej ulubionym kolorze niebieskim:


W skład zestawu Funii wchodziła kartka i również kalendarz na nadchodzący rok:



Były jeszcze oczywiście przydasie oraz scrapuszka ale niestety zapomniałam ich obfocić :(

Materiałoznawstwo:
PAPIER - "Love&Merry", "Wintaż", "Marie Antoinette" z ILS oraz "Świąteczna Gospoda" z Galerii Papieru
NAPIS NOTES - Alfabet "Doodlebug" ze Scrap Pasji

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...