piątek, 11 lutego 2011

MÓJ PIERWSZY

notes szyty ściegiem koptyjskim. Nie posiadam tego cudownego urządzenia jakim jest bindownica, więc muszę kombinować :) poszperałam w necie i znalazłam kursik video jak szyć tym ściegiem. Strasznie mi się spodobało i postanowiłam spróbować. Notes jest prosty, ponieważ powstał specjalnie na wyzwanie w Diabelskim Młynie a prezentuje się tak:

przód:


bok:


tył:


oraz detale:



Materiałoznawstwo:
1. baza notesowa A5 oraz napis ze Scrapińca
2. jasno brązowy tusz "Latarnia Morska" oraz puder do embossingu Distress "Vitage Photo" ze scrap.com.pl
3. obrazek wyciągnięty z Kolażowego Pudełka

2 komentarze :

  1. Prosty ale uroczy :) wyszedł na prawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci napiszę że pomimo posiadania bindownicy pochochałam szycie notesów !!! teraz tylko szukam odpowiednich nici bo dratwa mi nie leży :)
    Bardzo podobają mi się kolory pamiętnika .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...