poniedziałek, 11 kwietnia 2011

MIXED MEDIA I LO

Muszę przyznać, że portal Polki Scrapują swoimi wyzwaniami daje mi niezłego kopniaka w tylną część ciała, tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę. I tak właśnie za sprawą wyzwania MIXEDMEDIA#46 mój album z czasów wczesnego dzieciństwa doczekał się w końcu okładki :) Papier pakowy połączyłam z Romancą z ILS oraz border z papieru Wiosenne Przebudzenie z kolekcji The Scrap Cake. Rameczkę ze Scrapińca pokryłam pudrem do embossingu Distress "Vintage Photo" zakupionym w scrap.com.pl. Papierowe kwiatuszki pokryłam "Crackle accent" a napis "Glossy accent". Ćwieki pochodzą ze Scrappasji i scrapki.pl.



No i jeszcze LO zrobiłam :) do tego samego albumu. LO powstał według wytycznych wyzwania LO#98: kolor czarny + biały + soczysta zieleń oraz czarno-białe zdjęcie. LO idealnie się wpasował również w "Scrapowy Alfabet" - zabawę organizowaną na forum scrappassion.

2 komentarze :

  1. bardzo przyjemne i mile dla oka prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Aga
    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga, jesteś niesamowita w swoich pracach. Poszłam za Twoim przykładem i mam stronę.
    Zapraszam Cię do mnie - www.arterustica.pl
    Pozdrawiam
    Uściskaj Rodziców.
    Olga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...