czwartek, 9 czerwca 2011

ZACZAROWANY OŁÓWEK

Tak jak obiecałam, zupełnie coś innego niż żurnalowy wpis. Tym razem postanowiłam zmierzyć się z mapką Mumy zaprezentowaną na blogu I Lowe Scrap. Mapka prezentuje się tak:


a mój LO tak; a że jest o mojej ulubionej bajce, idealnie pasuje również na czerwcowe tematyczne wyzwanie forumowe Bajki Dzieciństwa

Materiałoznawstwo:
- papier: "Oblicza barw" nr 01 oraz "Beyond Imagination" nr 05 z ILS
- maska Tima Holtza tuszowana limonkowym tuszem "Latarnia Morska" ze scrap.com.pl
- kwiatki: scrap.com.pl oraz Scrap Pasja
- napis: "Mini Alphabet Sticker" w kolorze "Blue Jeans" również ze scrap.com.pl

1 komentarz :

  1. Zaczarowany ołówek... :) Super wspomnienie z dzieciństwa. Szkoda tylko, że na papierze ILS, bowiem sklep źle mi się kojarzy. Od 3 miesięcy nie odzyskałam skradzionych za przedsprzedaż stempli pieniędzy. Pozdrawiam i życzę wielu ciekawych prac, głównie z użyciem papierów uczciwych sprzedawców.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...