wtorek, 5 lipca 2011

SIOSTRY

Gdy tylko zobaczyłam 24 edycję scrapliftu w Art-Piaskownicy od razu wiedziałam że nadszedł mój czas na pierwszy scrapowy lift. Pierwszy raz równiez użyłam takiej ilości kwiatków :)



Materiałoznawstwo:
- papier: "Meadow Sorbet" oraz "Homo Scrapiens" z ILS
- literki limonkowe i różowe z Scrap Pasji
- motylek i zawijaski - Scrapiniec
- kwiatki: różowe hortensje - Scrap Pasja, fioletowe hortensje - Scrapuj.pl, zielone hortensje - Scrapki.pl, reszta kwiatków słoiczki własne :)
- ćwieki - Scrap Pasja , scrap.com.pl oraz zbiory własne z wymianek
- tusz "Latarnia Morska" limonka i fuksja z scrap.com.pl

4 komentarze :

  1. świetny, fiolety to moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykła jest ta praca wyjściowa do liftowania, ponieważ powstają na jej podstawie wyjątkowo piękne pomysły. cudownie to wykonałaś.

    a przy okazji zapraszam na candy :)
    http://by-lejdi.blogspot.com/2011/07/cuksy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny scrap! lift rewelacyjny! i ta girlanda kwiatów... no cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...