poniedziałek, 18 lipca 2011

WĘDRUJĄCY PO DOMU

Uzupełniam wpisy w wędrującym po domu. Na pierwszy ogień idzie wpis majowy i zjazd rodzinny. Wspaniale było spotkać się z całą rodziną i powspominać mimo że okazja była niezbyt wesoła. No ale cóż zrobić jak tylko na pogrzeby zjeżdża się cała rodzina. Mam nadzieję że następny taki zjazd odbędzie się z milszej okazji.

Wytyczne na maj były następujące:
1. element 3D - u mnie rozetkowy kwiatek
2. embossing na gorąco - ramka przy zdjęciu i napis: "Zjazd Rodzinny"
3. przeszycia - z tego elementu zrezygnowałam
4. min. 1 ćwiek - jest, jako środek kwiatka
5. sznurek - przy tagu
6. min 3 papiery - są


A w czerwcu zostałam matką karmiącą dwóch uroczych maluchów. Mama - królica miała ich za dużo i nie byłaby w stanie wszystkich wykarmić, więc dwa karmiłam butelką. Mimo że mieszkają już w klatce razem ze swoim rodzeństwem, gdy tylko pojawiam się przy klatce od razu do mnie przybiegają :)

I jeszcze wytyczne:
1. szydełkowy element - 3 kwiatuchy własnoręcznie wykonane
2. sznurowanie - jest pod zdjęciem i w środku jednego z kwiatków
3. cekiny - są
4. stempel tekstowy - są nawet dwa, bo jeszcze nie wiadomo czy są to dziewczynki czy chłopczyki

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...