piątek, 22 lipca 2011

WALIZECZKA

Stara tekturowa walizeczka mojej babci zyskała nowe życie. Babcia trzymała w niej mulinę i inne utensylia do haftu. Pomalowałam ją dodałam parę drobiazgów i mam pudełko na listy i kartki. Przed odnowieniem wyglądała tak:

A po odnowieniu tak:
Środek również był w opłakanym stanie:
więc musiałam coś z nim zrobić:
A na koniec kilka detali:
Walizeczka idealnie pasuje na nowy cykl wyzwań organizowanych na forum scrappassion "Ocalić od zapomnienia". W lipcu tematem przewodnim są właśnie Przedmioty. Zgłaszam ją również na wyzwanie ILS - Papier miesiaca #3

Materiałoznawstwo:
- fioletowa farba akrylowa Dulux - "Pola Lawendy"
- papier - "Meadow Sorbet 05" z ILS
- ćwieki - stare ćwieki z walizeczki pomalowane fioletowym lakierem do paznkoci
- fioletowe hortensje - Scrapuj.pl
- fioletowy tusz "Latarnia Morska" z scrap.com.pl

2 komentarze :

  1. No to już zaspokoiłam swoją ciekawość! Walizka jest niesamowita, + za fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, kolor piękny, wykończenia również - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...