poniedziałek, 25 lipca 2011

NIE WSZYSTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI

Postanowiłam wziąć udział w rewelacyjnym wyzwaniu Craft4You - Zostań Gościnną Projektantką. Wyzwanie polega na stworzeniu czterech różnych prac. Pierwszym wyzwaniem było stworzenie pracy w kolorze złotym. Nagłowiłam się okropnie, bo złoty to zupełnie nie jest mój kolor i bardzo mało materiałów mam w tym kolorze. Jednak z pomocą przyszedł mi LIDL. Dawno temu zakupiłam tam papier metalizowany w różnych kolorach oraz naklejki złote i srebrne. Wygrzebałam to wszystko do wierzchu i tak oto powstało złote scrapucho.

Przód:
Tył:
I środek. W środku jest dodatkowo kieszonka do której można coś schować:
I teraz najważniejsze. Chętnie się z kimś podzielę tą odrobiną złota. Scrapucho poleci do osoby, która jako pierwsza w komentarzach wyrazi chęć przygarnięcia. Serdecznie zapraszam.

2 komentarze :

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...