środa, 17 sierpnia 2011

WYJEŻDŻAM

jutro na mini wakacje. Na cztery dni wraz z całą rodziną przenosimy się w czasy Rzymian i Barbarzyńców :) dlatego też będę całkowicie odcięta od komputera, internetu oraz komórki. Jedziemy na rewelacyjną imprezę odbywającą się rokrocznie w sierpniu w miejscowości Nowa Słupia, znajdującej się u podnóża Świętego Krzyża (ja jednak wolę starą nazwę czyli Łysa Góra). Od zawsze jeździliśmy na "Dymarki Świętokrzyskie", jednakże tylko w charakterze obserwatorów, w tym roku udało nam się zostać uczestnikami.

Z tej właśnie okazji razem z moją siostrą zrobiłyśmy sobie wakacyjne journale. Jest w nich miejsce na zapiski oraz na inne zdobycze. Większy należy do mnie, mniejszy do mojej siostry. Siostra zrobiła swój journal sama, ja tylko przygotowałam bazę i zbindowałam.

A dla mamy zrobiłam mini notesik na zapiski zielarskie:

1 komentarz :

  1. udanych wojaży, super wypoczynku i czekam na gotowe zapiski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...