niedziela, 11 września 2011

LIPIEC I SIERPIEŃ W DOMOWOWĘDRUJĄCYM

Nadrabiam zaległości w moim albumie wędrującym po domu. Jako pierwszy wpis lipcowy. A takie były wytyczne:
1. kolorowo - chyba jest
2. szargania - są
3. przeszycia- ręczne zrobiłam bo maszyna nie chce ze mną współpracować
4. chlapania - z tej wytycznej zrezygnowałam
5. co najmniej 2 stemple - są dwa a nawet więcej

I jeszcze wpis sierpniowy, z tym wpisem nie miałam żadnego problemu, czekałam tylko na wytyczne:
1. zdjęcie - jest i pojawi się jeszcze niebawem w większym LO
2. stempelek journalingowy - jest
3. jasne tło - wydaje mi się że takie spełnia wymaganie
4. gazeta - jest
5. tuszowania - są na gazecie

1 komentarz :

  1. świetne wpisy, no i podziw za dyscyplinę, nie wiem czy bym się tak sprężyła nie musząc słać albumu dalej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...