sobota, 17 września 2011

PROJEKT: ZESZYT

Od czwartku mam swój własny zeszyt, który złożony jest z pięknych kartek, przygotowanych przez wspaniałe scraperki z całej Polski. Pomysłodawczynią i organizatorką całej zabawy była niesamowita Michelle która poskładała do kupy i spięła wszystkie zeszyty. A było ich ponad 50. Michelle dziękuję jeszcze raz. A teraz zapraszam na oglądanie mojego zeszytu. Jest trochę zdjęć więc zapraszam tych naprawdę wytrwałych :)














jakby ktoś był ciekawy, to jest mój wkład w zeszyt, ten mały skrawek mapy :)






7 komentarzy :

  1. No to już mam ponad 10 autorek zidentyfikowanych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałam!
    A kawałek mapy jest mi akurat potrzebny .....
    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, fajnie trafić na kolejny trop!
    I ja wytrwałam, toż to sama przyjemność oglądać ten Zeszyt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny projekt! Mam nadzieję, że załapie się na kolejną edycję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...