wtorek, 20 września 2011

WARKOCZ

zrobiony przez moją mamę na mojej głowie musiał zostać uwieczniony, najlepiej w postaci LO's. Idealnie podpasowała mi ILS'owaMapka#5. Mapka wygląda tak:

Ja ją sobie obróciłam i zrobiłam takie LO:

i jeszcze troszkę detali:
Materiałoznawstwo:
- papier: "Beyond imagination 01", "Piknik Party 04" oraz jeszcze jakiś jeden papier ILS którego nazwy niestety nie pamiętam
- kryształki Papermania "Hampstead" z scrap.com.pl
- stemple różnej maści i różnego pochodzenia

4 komentarze :

  1. przepiękny warkocz! świetny scrap :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. super LO, warkocz wart uwiecznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny warkocz! I te kolory.. uwielbiam ;D..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu! nie wiem czy dam radę z takim wyzwaniem...
    Raz, kto mi to upnie,
    dwa, czy potem będę dobrze wyglądała..

    Śliczny warkocz w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...