środa, 28 września 2011

MOJE HERBARIUM

Zaraz po otworzeniu koperty z przesyłką od awony zabrałam się do oglądania tapet, którymi ta dobra duszyczka się ze mną podzieliła. Od razu w oczy rzuciła mi się zielonkawa tapeta o ciekawej fakturze i ucieszyłam się jak dziecko, bo z wizualizował się mi przed oczami mój projekt o którym marzyłam od dawna. Tak oto powstało "Herbarium" czyli notes na zielarskie zapiski. Chciałam go elegancko zbindować ale okazało się że wyszedł mi z niego niezły grubasek i pewnie jeszcze się będzie rozrastał, tak więc został połączony kółkami. Rozmiar notesu to połowa A5. Okładka prezentuje się tak:

przód

i dupka
Oprócz kartek na zapiski, dodałam jeszcze cztery przekładki główne:
1. środki lecznicze
2. zabiegi pielęgnacyjne
3. środki kosmetyczne
4. kalendarz zbioru
oraz dwie przekładki dodatkowe, "receptury" znalazły się w dziale środków leczniczych, a przy kalendarzu przekładka z oznaczeniami co należy zbierać, czy korę, korzeń a może kwiat.
Materiałoznawstwo:
papier - jako baza tapeta oraz "Herbaciany Ogród" i "Herbarium"
przekładki - baza 4 przekładki ze Scrapińca
tusz limonkowy "Latarnia Morska" ze scrap.com.pl

4 komentarze :

  1. Śliczny notes na zielarskie zapiski!
    Uwielbiam zioła- taki powrót do natury, zwłaszcza teraz, kiedy we wszystkim jest chemia...

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna sprawa, super wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zielnik. Pięknie wykorzystana tapeta - pomysł do wykorzystania;-). Papiery HERBARIUM też mnie zachwycają same w sobie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Profesjonalna praca i jaki użyteczny taki zeszycik.
    Myślę, że u Was znajdzie zastosowanie..
    Buziaczki dla całej czwórki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...