wtorek, 4 października 2011

MY HERO

Kocham go miłością szaloną od jakichś 25 lat, a jego słodkie "ach io" rozbraja mnie po dziś dzień. Krecika chciałam mieć w swoich zbiorach od dawna, będąc na wycieczce w Pradze bardzo dawno temu chciałam go kupić, ale jakoś nie wyszło. A od wczoraj mieszka ze mną. Jest trochę koślawy ale jest mój :) Przyznam się, że podczas szydełkowania w powietrze poleciało wiele niecenzuralnych słów zwłaszcza przy robieniu łapek ale się udało. Mój szydełkowy Krtek wygląda tak:


Zdjęcia są koszmarne, bo słońce nie mogło poczekać jednego dnia i dzisiaj przywitały mnie rano ciężkie, szaro - bure chmury.

A i jeszcze muszę się pochwalić :) udało mi się załapać do II edycji Projektu: Zeszyt organizowanej oczywiście przez niezrównaną Michelle

6 komentarzy :

  1. Ale fantastyczny krecik!!! Bajkowa postać z mojego dzieciństwa...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny krecik :) sama chciałam go mieć ...
    gratuluję Projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny krecik, rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj śliczny jest..... Podziwiam bo ja do szydelka dwie lewe ręce.... :)

    (własnie wstawilam u siebie wpis do twojego wędrasia.... wybacz ze nic ciekawego. Wierszydlo wymyślilam sama...ale.... mam nadzieję ze lichy wpis zrekompensuje ksiazeczka która dołozyłam dla ciebie. Wlasnie z pamietnikowymi wierszykami:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam krecika!
    Wyszedł Ci przesłodki :) dla mnie szydełko to czarna magia!

    Dziękuję za udział w matyldowym candy i życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...