sobota, 15 października 2011

ALBUMOWO

Wykopałam się spod góry chusteczek i w końcu udało mi się przelać moje pomysły na papier. Pomysł na wpisy wpadł mi do głowy od razu jak wyjęłam albumy z koperty, ale najpierw było wesele a potem znienacka dopadło mnie jakieś choróbsko. Ale się udało. Na pierwszy ogień wpisy do dwóch albumów wędrujących z XXVIII edycji. Jako pierwszy wpis do albumu k@chny "Ja i moje życie". Wpis zrobiłam o swoim nowym hobby:

Drugi wpis do albumu DorotyG - "Zakątki". Wybrałam magiczne miejsce jakim jest Łysa Góra obecnie nazywana Świętym Krzyżem. Mimo wszystko ja wciąż używam jej starej nazwy :)

I na koniec mój kolejny wędraś, który w poniedziałek wyrusza w długą podróż po Polsce. Tym razem mój album jest o demonach słowiańskich. Strasznie jestem ciekawa wpisów współwędrujących

przód:

kopertka z listem oraz lista demonów:

mój wpis:

oraz dupka
I jeszcze jedna informacja. Do końca października trwa candy u Miry, a zapisywać można się tu i tu

1 komentarz :

  1. żałuję że nie wędruję z Tobą i Twoimi słowiańskimi klimatami;
    dziękuję za wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...