środa, 30 listopada 2011

MAM I JA

swój grudniownik. W tamtym roku zbierałam się do niego jak pies do jeża i oczywiście nie udało mi się zrealizować zamiaru, ale w tym roku postanowiłam zebrać się do kupy i grudniownik sobie zrobić. I oto jest. Powstał na bazie starego segregatora formatu A5. Segregator obkleiłam białą tapetą i dodałam fantastyczny papier z scrap.com.pl oraz ażurową bombkę i ramkę ze Scrapińca. Swój notes grudniowy zgłaszam na wyzwanie I {lowe} SCRAP Pokaż swój grudniownik, a żeby mieć nad sobą bat i w miarę regularnie uzupełniać grudniownik z chęcią dołączę do projektu Journal Your December organizowany przez rewelacyjne babeczki. Już się nie mogę doczekać jutra, bo właśnie jutro rusza projekt :)


W środku zrobiłam sobie jeszcze kieszonkę na różne drobiazgi, które będą mi potrzebne przy tworzeniu wpisów:

A to przykładowa strona.Na każdy dzień przeznaczyłam dwie strony oraz przysłowie ludowe, bo jakoś tak lubię takie mądrości ludowe :)

A tak prezentuje się dupka:

I jeszcze zbliżenie na piernikowy domek:

Materiałoznawstwo:
stempelek - Chatka z Piernika
kryształki - Papermania "Heather"

3 komentarze :

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...