czwartek, 5 stycznia 2012

WĘDRASIOWE WPISY x 4

Trochę albumów mi się uzbierało, ale w końcu udało mi się dokończyć wszystkie wpisy :) Jako pierwszy wpis do "Tajemniczego albumu" mag349:

Drugi w kolejce wpis do albumu "Barwy życia" Jagi. Z tym albumem miałam najwięcej kłopotu, bo mój ukochany fiolet w albumie już wystąpił, a kolory nie mogły się powtarzać. Wybrałam więc żółty i tu kolejna zagwozdka - wpisy miały być pastelowe. Zrób tu człowieku pastelowo żółty wpis :) no ale chyba w końcu mi się udało:

Trzeci wpis do albumu "Cztery Pory Roku" KaTi:
I ostatni album - przepiśnik Józi:

4 komentarze :

  1. Śliczne wpisy :)
    I czekam na listonosza hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpisy, kurcze widząc albumy na zdjęciach zachwycam się za każdym razem, jak w wędrówce trafiają do mych rąk ze zdumienia oczy przecieram o ile ciekawszy i piękniejszy jest orginał ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...